
Piękny motocykl o klasycznej linii nadwozia. Połączona została z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci elektronicznego wtrysku paliwa, czy układu hamulcowego z ABS, który gwarantuje szybkie i skuteczne wyhamowanie w każdej sytuacji.
Pochwalić należy również wszelkie zainstalowane detale. Mowa chociażby o chromowanych błotnikach, czy butelkowych tłumikach. Classic 400 od Rometa spełnia także wszelkie normy homologacyjne w kwestii spalania (Euro 4).
Sprzęt dla prawdziwych facetów którzy wiedza czego chcą, mają gdzieś co powiedzą inni ( marka taka a nie inna) i odwagę postawić na swoim. To nie sprzęt dla Fircyków, i wszelakiej maści Bronków z sieczką ryżu w głowie. Co akurat mnie cieszy.
Najbardziej śmieszą mnie goście jak ten z trzeciego komentarza.
SPRZĘT DLA PRAWDZIWYCH FACETÓW…
MAJA ODWAGĘ POSTAWIĆ NA SWOIM
TO NIE SPRZĘT DLA FIRCYKÓW
BRONKI Z SIECZKĄ RYŻU W GŁOWIE (pragnę tylko przypomnieć że classic 400 jest w 100% Chiński a Chiny są największym producentem RYŻU NA ŚWIECIE.
Gość kupił i robi wszystko aby sie dowartościować. Żałosne.