Piękny motocykl o klasycznej linii nadwozia. Połączona została z nowoczesnymi rozwiązaniami w postaci elektronicznego wtrysku paliwa, czy układu hamulcowego z ABS, który gwarantuje szybkie i skuteczne wyhamowanie w każdej sytuacji.
Pochwalić należy również wszelkie zainstalowane detale. Mowa chociażby o chromowanych błotnikach, czy butelkowych tłumikach. Classic 400 od Rometa spełnia także wszelkie normy homologacyjne w kwestii spalania (Euro 4).
- silnik 1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
- pojemność 397
- rocznik 2017
- wymiary [mm] 2105×760×1130 mm
- rozstaw osi [mm] 1420 mm
- waga [kg] 160 kg
- średnica×skok 85×70 mm
- chłodzenie chłodzony powietrzem
- moc max [KM] 20.4kW/6500 r/min
- moment obrot. [Nm/rpm] 30.6 N.m/7000 r/min
- prędkość max [km/h] 115 km/h
- rozruch elektryczny, nożny
- zapłon TLI
- przeniesienie napędu łańcuch
- skrzynia biegów 5-biegów
- sprzęgło mokre, wielotarczowe
- smarowanie obieg wymuszony, sucha misa olejowa
- opony przód | tył 100/90-19 | 130/70-18
- zawieszenie przód amortyzator teleskopowy
- zawieszenie tył amortyzatory olejowe
- pojemność zbiornika [L] 13 L
- hamulec przód / tył 276 mm tarcza / 160 mm bęben
- system hamulcowy ABS
Sprzęt dla prawdziwych facetów którzy wiedza czego chcą, mają gdzieś co powiedzą inni ( marka taka a nie inna) i odwagę postawić na swoim. To nie sprzęt dla Fircyków, i wszelakiej maści Bronków z sieczką ryżu w głowie. Co akurat mnie cieszy.
Najbardziej śmieszą mnie goście jak ten z trzeciego komentarza.
SPRZĘT DLA PRAWDZIWYCH FACETÓW…
MAJA ODWAGĘ POSTAWIĆ NA SWOIM
TO NIE SPRZĘT DLA FIRCYKÓW
BRONKI Z SIECZKĄ RYŻU W GŁOWIE (pragnę tylko przypomnieć że classic 400 jest w 100% Chiński a Chiny są największym producentem RYŻU NA ŚWIECIE.
Gość kupił i robi wszystko aby sie dowartościować. Żałosne.